Wat zijn de bezorgkosten

We bezorgen met Post.nl en hanteren voor zowel brievenbuspakketjes als normale pakketjes een vast bedrag van 4,95. Indien je je pakketje extra verzekerd verzonden wil hebben kan je voor deze optie kiezen en dan zijn de kosten 8,95.

Bezorging buiten Nederland kost €12.50.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in de winkel, dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Wat is de bezorgtijd

Als de artikelen op voorraad zijn, worden deze doorgaans binnen 1-3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Als er iets bij je bestelling zit dat niet direct geleverd kan worden kan het maximaal 10 werkdagen duren, en laten we je dit zo snel mogelijk weten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Als de artikelen op voorraad zijn, worden deze doorgaans binnen 1-3 werkdagen bij je thuis bezorgd. Als er iets bij je bestelling zit dat niet direct geleverd kan worden kan het maximaal 10 werkdagen duren, en laten we je dit zo snel mogelijk weten. Je bestelling wordt verzonden zodra wij je betaling hebben ontvangen. Wij verzenden je pakketje met Post.nl en versturen altijd met een track en tracé nummer. Indien je pakketje na betaling niet binnen drie werkdagen bezorgd is vragen we je contact met ons op te nemen. Post.nl bezorgd niet op maandag.

Is mijn bestelling goed doorgekomen

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, wordt er een bevestiging van de bestelling verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kan dit komen omdat je:
een foutief e-mailadres hebt ingevuld. Controleer of jouw bestelling wordt vermeld bij “mijn account”.
Of je bestelling is nog niet afgerond. Controleer of de artikelen nog in jouw winkelmandje zitten en maak eventueel de bestelling af.

Indien het betaalproces wordt onderbroken kan het zijn dat je wel een bevestiging krijgt maar dat de order bij ons niet aankomt. Je kan dan ook het verschuldigde bedrag zelf overmaken naar het rekeningnummer wat in de bevestigingsmail staat.

Kan ik een bestelling veranderen/annuleren

Zolang we je pakketje niet verwerkt/verzonden hebben kan je ons tijdens openingstijden bereiken via 0204977730 om een wijziging door te geven. Buiten deze tijden graag mailen naar info@studiopresent.nl

 

Kan ik een artikel ruilen of retourneren

Vanaf het moment dat je de bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 7 dagen op zicht. Binnen deze termijn kun je het artikel passen en bekijken. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen 7 dagen ruilen of retourneren. Let op: artikelen die na de retourperiode retour worden gestuurd, kunnen wij niet accepteren.

Retouradres:
Studio Present
Zwanenburgerdijk 445
1161NV    Zwanenburg

De retour/ruilbon dient volledig ingevuld meegezonden te worden met je ruil of retourzending. Vergeet vooral je bankrekeningnummer niet te vermelden!
De goederen dienen in originele staat te zijn, dat wil zeggen: ongedragen, met aangehecht artikelkaartje en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden. Schoenendozen graag niet beschadigen
De portokosten en het verzendrisico voor retourzending zijn voor eigen rekening van de klant.
Wij adviseren om gebruik te maken van een Track en Trace methode.
Sale-artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen, ongeacht de reden van het retoursturen.
Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag (excl. verzendkosten) binnen 1 week naar je teruggestort worden.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Je kan een mail sturen naar info@studiopresent.nl of gebruik maken van het contactformulier op onze site. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld ons het artikel, je bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling.

Wat gebeurd er met mijn gegevens?

De gegevens die je ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze site te verbeteren. Indien je niet in ons mailingsysteem wilt staan, meld je dan af via de link van onze nieuwsbrieven of stuur ons een mail met het verzoek je te verwijderen.

Hoe kan ik betalen?

Je hebt de mogelijkheid om de betaalwijze te kiezen die je het meest bevalt. We hebben 3 mogelijkheden:

1) via iDEAL : Kies voor iDeal als je voor een snelle betaling wilt gaan die direct van je rekening wordt afgeschreven. Gemakkelijk en veilig in je eigen vertrouwde bankomgeving! Voor meer informatie zie: www.ideal.nl..

2) Via Bankoverschrijving/vooraf overmaken: Je ontvangt per E-mail je bestelbevestiging. de betaalinstructies. Zodra het geld bij ons binnen is wordt uw bestelling verwerkt, dit geeft vaak 1 dag vertraging. Ons rekeningnummer is: NL17RABO 0119853434 tnv Studio Present in Zwanenburg

3) Via Paypal : Zie www.paypal.nl

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn artikelen ook ruilen of retourneren in de winkel?

Ruilen in de winkel kan binnen 7 dagen indien het niet een Sale artikel betreft. In de winkel kunt u ook een tegoedbon krijgen. Een eventuele terugbetaling doen wij nooit contant: wij doen de terugbetaling via het door jou opgegeven bankrekeningnummer binnen 1 week.